Mrve2424 evet ben ilk 5 ayi verip alip sifirladigim bir surecte gecirdim ki istahim hic kapanmadi ve tatli vs de yedim hani. Biraz pisbogazlilik var bende yalan soyleyemeyecegim ama bu sekilde 5ayi bitirmek benim gibi birseyler yemeyi seven biri icin zor olmadi. Asiri almak icin asiri zorlamak gerekiyor diye dusunmeye basladim ilk aylar icin. Ama soyle bisey de var ekmekle aram yok, yemek geleneksel tipe gore az yerim benim derdim guzel bir kahve yani tatli, cerez, cok meyve yemekle falan. Belki kendini yemege verip aliniyor da olabilir ilk aylarda bilemedim. Boyum var ama hamile kaldigimda 42-44beden arasiydim zaten. Hedefim buraya kadar buydu, simdi 6. Aya giderken 1 kg aldim. Devaminda da insallah hersey cok hizli ilerlemez ve maks 4-5 kg alarak bitiririm saglikli bi sekilde.