117146 Benım yesıl akıntım vardı doktor fıtıl verdı gecmıstı tekrar başladı olursa kullan tekrar dedı 39 haftalık hamıleyım eğer açılmam varsa bılmedıgım için fıtılı kullansam herhangı bir zararı olur mu sizce
AlevDemirel 117146 bende de enfeksiyon bar doktor fitil antibiyotik verdi,39. Haftadayım sizde kullanabilirsiniz bana yazdığına gör e
117146 AlevDemirel kullandım tekrar kokusuz benımkisi ama gelıp duruyor sızde durumlar ne sancı faln varmı bende birsey yok😀
AlevDemirel 117146 bana hiç bir zararı yok sadece tahlillerde enfeksiyon çıktığı için yazdı.bende hep vardı sissit bekarken,evliyken,hamileyken 😂bol bol su iç en hızlı öyle geçer ben yapamıyorumişte su ile hiç aram yok
117146 AlevDemirel ben çok su içen biriyim ama geçmek ne bılmıyor benım tahlıllerde de çıkmıyor enfeksiyon