Merhaba birgün böyle hikayemizi yazmayı sabırsızlıkla bekliyordum❤️ 40+2 de bebeğim hala gelmemişti son muayene gittiğimizde hareketlerinde azalma hissettik ve kakasını yeme ihtimalini söyledi doktorumuz, bundan dolayı zamanın kalmadığını ertesi gün suni sancı ile doğumu başlayatacığını söyledi. Ertesi gün hastNeye 7de geldik 8de suni sancı verilmeye başlandı tam 9 saat sancı çektim bebeğimde ilerleme olmadı açılmamda çok az oldu, doktorum enfeksiyon kapma ihtimaline karşın sezeryan olmam gerektiğini söyledi çok üzüldüm çünkü normal doğum çok istiyordum ama elimden geleni yapmıştım kabul ettim bebeğimin sağlığı herşeyden önemliydi. Spinal sezeryan oldum ve Miraç Paşama kavuştum. Evet sezeryan zor bir süreç ama ona kavuşmak paha biçilemez. Ağrılarım tabiki var ama bi bakışı dünyaya bedel. Diyeceğim o ki bebeğiniz kendi kararını veriyor nasıl geleceğini o seçiyor siz sadece yardımcı oluyosunuz sezeryan diye çok üzülmüştüm ama hayırlısı sağlıklısıyla kavuştum bebeğime bundan önemlisi yok. Allah isteyen herkese nasip etsin, tarifsiz bir duyguymuş evlat sahibi olmak❤️