5 buçuk yaş olucak. 5 buçuk yaşın Pedagojik olarak çok uygun bi yaş olduğunu düşünüyorum. Aralarındaki yaş be kadar az olursa anne baba için o kadar zor, ama çocukların birbiriyle oyun kurabilmesi en azından sıkılmaması için avantajlı oluyor. Dezavantajlardan biride kardeş anlaşmazlıkları 😅 Allah yardımcınız olsun.