Ben de 15 .haftada belirsiz şekilde hissettim yani sessiz sakin ortamda uzanıp bekliyordum hissetmek için 😂😂 hissediyordum da ama çok çok minik hareketlerdi hoşuma gidiyordu .18.-19.haftalarda biraz daha iyi hissetmeye başladım .şimdi 25.haftam bayağı güçlü ve hep hissediyorum.hatta bazen oğlum sakin ol tamam diyorum 🤣🤣dışardan belli oluyor hareketleri çok tatlı bence