HaticeKocayol Ayse1608 evet aynı senin yazdığını yazacaktım 🙈 biz de ilk kalp atışına gittiğimizde duyamadık. 11 haftalıkken duymaya başladım ben. Şuan 18+6yız. Ve kilosu boyu maşallah 🙈🙈🙈😂😂 kalp atışını da bugün tekrar dinletti doktor. İlerde mutlaka duyuluyor zaten. Bir sıkıntı yoksa ekstrem şekilde, zaten duyulur. Sıkma canını 💖😅👍🏻👍🏻