Nursahcan Byby99 bende 38+2 oldum tık yok yatıp kalkamıyorum cok zorlanıyorum dogurmıcak gıbı hissediyorum eşim ilişki taraftarı degıl ama aceba denesek mi diye düşünüyprum normalde hamilelik boyunca hıc yapmadık