Merhaba hamile olan olmak isteyen herkese. Öncelikle Rabbim kimsenin anne olmayı isteyen hiç bir kadının kucağını boş koymasın. Bir evladımı kaybettim. İkinci bir evladım oldu çok şükür. Onun için kardeş istiyorum. Spiralim vardı çıkarttırdım bi buçuk ay önce. Size öyle bir sorum olacak… Benim bu ayın 13ünde yumurtlama günü korunmasız ilişkim oldu. Ayın 17 sinde test yaptım çünkü bi kaç haftadır devam eden baş dönmem vardı ve eğer gebelik yoksa norolojiye giderim diye düşündüm yaptım ikinci silik bir çizgi gördüm eşime de gösterdim o da gördü fakat sağlık ocağında bta HCG de sonuç negatif 1.20 çıktı. Bugün test yaptım tek çizgi… Böyle benzer durumu olan var mı? Gebelik öğrendiniz mi yoksa yok muydu? Çok istediğim için üzüldüm biraz erken biliyorum ama teselli bulmak istiyorum 🌼