Kızlar çantamı hazirlicamda ilk doğar doğmaz iç zibin üstünede ceket gibi bitane daha zibin var paketin icinde yani normal kıyafetin altına 2 adet citcitsiz iç zibin olmus oluyor bi tanede citcitli zibin koymam gerekiyor mu doğar doğmaz ne giydiriliyor biraz karışık sordum ama ilk gebeliğin tecrubesizim🥰