Bende geçen hafta grip geçirdim arkadaşlar Dr sordum kendi uyguladigim ve memnun kaldığım için yarı limonsuyu+yarım su karıştırıp küçük diş sarımsak yutuyorum ve gerçekten 3.gunde grip falan kalmiyo,ben memnunum Dr sordum tabiki olabilir dedi,+adaçayı içilebilir düzenli olmamak kaydiyla