Merhaba arkadaşlar daha öncede kaç kere post açtım 22+6 haftalik hamileyim 20.haftamda detaylı ultrason a girdim bebegimin kalbinde sıkıntı olduğunu öğrendim daha sonra birsuru doktora gittim en son heyet toplandı ve bebegimin yaşamayacağını kalbinde çok fazla sorun olduğunu kalbinin sağda olduğunu damarlarının ters olduğunu kalbinin gelişmediğini aldırmam gerektiğini öğrendim inanmadım bugün cocuk kalp profesörü buldum ve ona gittim bebegimin sadece kalbinde delik olduğunu ve bununda ameliyatı olduğunu öğrendim başka hiç birseyi yokmus öyle mutluyum ki allah kimseyi evladıyla sınamasın herkese şifa versin inşallah darısı şifa bekleyen tüm annelerin başına