Betulorn bence bu konu doktora bırakılmalı sonuçta uzman olan o, bazı şeyleri sadece hissedip normal yapamazsın sezeryan yapalım bile diyebilir. Ben normal yapıcam kesinlikşe deyip aşırı işkence sonrası mecbur ameliyata alınanlar duydum gördüm. Detay veremiyorum kimse korkmasın diye ama tecrübeye bırakmak en doğrusu bence ☺️ tabi ilk hamileliğim doktorun çocuğun olmaz tedavi görmelisin dedikten bir ay sonra olmuştu böylesi de var 🤣🤣