Gün-de bir beya iki kez ancak hissediyorum. Bu normal mi ? Oda saniyelik birsey oluyor bir pıt bitti sabahlara kadar uyutmasın gerekirse ama etsin artık ya 😭 kontrollerde de hep uyuyor bu cocuk hic kıpırdarken gormedim hayattan bezmiş simdiden yavrum 😂