Tlay 21 haftalık hamileyim dün geceden beri boğazım çok acıyor yutkunurken özellikle ne yapmalıyım lütfen biri bişey söylesin 😔
Gulsen4224 Tlay cnm ıhlamur demle içine bal yap birde bala limon sık 3 damla kadar ye macun gibi rabbim şifa versin 🥰
Aysenfal Tlay balla zencefil kat bi tatlı kaşığı kadar sabah akşam ağzına al erisin aksın. Çok iyi geliyor. Allah şifa versin. Geçmiş olsun 💐
sirvanruken-06 Tlay canım sirkeli su iç bende bi kaç gündü öyleydim ara ara ılık suya elma sirkesi katip içtim çok iyi geldi
Gzlgzl Tlay dün aynıydım ıhlamur vs yasak bir arkadaş pekmez ve tereyağı karıştır dedi iyi geldi sizde deneyin
Tlay Gulsen4224 birşey olmaz demi ıhlamur içme diyorlarya hamilelikte Egeeren tamam bunu deneyeceğim Allah kimseye hamileyken hastalik vermesin
Egeeren Bi tatli kasigi bal 1 limon suyu 1 tatli kasigi zencefil tozu karistir ic iyi gelio gecmis olsun
Burculicee Ihlamur günde 1 yada 2 bardağı geçmesin aralarında zaman aralığı olsun baharatları da fazla abartma derim yinede doktoruna danış bilgi vermeden içme sen ☺️ Mandalina portakal bol bol ye bağışıklığı güçlü tut
Gzlgzl Tlay birde kekiği bardağa koyun uzerıne sıcak su ekleyın demlensin süzün ama asla içmek yok gargara yapın çok fayda gordum bugun çok rahatım