Kızlar adet günüm normalde yarın bugün kasıklarımda hafif bi ağrı olunca bi test yaptım erken gebelik testi hemen pozitif çıktı çok şaşırdım bide üzüldüm geçen hafta ev taşıdım çok ağır kaldırdım bide çok deterjan soludum inşallah bişey olmaz 3 düştüğüm var pıhtılaşmam var 3 4 aydır coraspirin kullanıyorum bugün çift çizgiyi görür görmez oksapar iğneyi yaptım dua edin bana bu sefer kaybetmiyim bebeğimi çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan pazartesi hemen doktoruma gidicem rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın kimseye evlat acısı yaşatmasın 😓