Anelia Hanifekucuk doğumdan sonra hepsi dökülüyo arkadaşım. Ben de badem ve kakao yağını karıştırıp sürdüm ilk gebeliğimde hiç çatlak oluşmadı. Şimdi 35 haftalığım hala çatlak yok bakalım
seymen Hanifekucuk Karışık bir yağ kullanıyorum. Üstüne de hindistan cevizi yağı sürüyorum. Çatlamadım. Ama genetik de diyorlar bu çatlama işine annem de çatlamamış hiç .