civcivimm_ Kıyafet alışverişi yaparken nasil aldınız 03 ve 3-6 ay aralığı kiyaftler mi almam lazim ve ne kadar kiyafet almam lazim deneyimli anneler
Astadavistabeybi civcivimm_ ilk 1 ay için hastane çıkışları zıbın tulum yaparım sonrası için h&m den 2-4 ay tulum aldım başlangıç için duruma göre toplam uzun kollu 7 zıbını 6 takımı ve 5 tulumu oldu
nilsmother civcivimm_ 0 3 aldım hep 3 6 birkaç parça alcam yine ama o dogduktan sonra da alınabilir 😊
demir_dilek civcivimm_ Ben herşeyini 3-6 ay aldım, hem çok çabuk büyüyorlar hemde benim bebeğim biraz iri, pamuklu kumaş zaten yıkayınca da biraz çekiyor
Sessizgelin55 civcivimm_ bebeğiniz kilolu doğarsa 3 6 aylıkları bile 2 kez giyderemezsiniz. En çok zıbın lazım oluyor onunda 5 6 yeter diye düşünüyorum. Doğduktan sonra kilosuna göre hareket edersiniz
aylinsss civcivimm_ ayaklı tulum çok almayın bir ay zor giyiyorlar rahat değil diyolar aklınızda olsun ayaksız alt üst takım alın çoğunluk
Babyy1S civcivimm_ 03 3.6 6.9 aldım yeni dogan almadım kısa sürede giyildiği için ayaklı hastane cikisları harici almadm her şeyi göz kararı aldım zıbın fazla almak gerekli bir de ağız mendili