svksym Benim ilk hamileliğim de oldu aldırmadım doğumdan sonra kendi kendine döküldü. Hormonların yükselmesiyle oluyor böyle durumlar. Bir arkadaşım ağdayla aldırıyordu ama ben aldırmadım hiç. Bir zararı olduğunu sanmıyorum ama yine de doktorunuza danışmanız en sağlıklısı olur tabi 😇