Mom5 bende de var perde 14+3.Düşük ve erken doğum riski var evet ama doğumda bu durumun ortaya çıktığı da oluyo sağlıkla bi şekilde hamileliğini burda tamamlayanları da gördük.Bu süreçte güvenilir işinin ehli bi doktora gözükmeniz şart.Ben progestan kullanıyorum,cinsel ilişki yasak ve yediklerime dikkat ediyorum.Benimde gebe kaldıktan sonra ortaya çıktı burum defalarca muayane olmama rağmen gözükmemişti.Umarım sağlıkla zamanında kucağımıza alırız bebişleri en önemlisi moral🥰