aylul0 6.haftamdayım ve sürekli uykum var doğal olarak. Üniversite öğrencisiyim ve vize haftam geldi ama bu uyku sağolsun hiçbir şey yapma isteği olmuyor 😞 uyku halini biraz olsun nasıl geçirebilirim?
Fatma2277 aylul0 aynı sorun bende de var 19+3 günlük hamileyim bu hafta sınav haftam ve ben sadece yatıyorum 😂😂
Merveli61 Okurken nasi evliligi yurutuyosunuz hep merak etmisimdir 🙃 once okulu bitirip sora evlenmek daha olurlu sanki
Fatma2277 Merveli61 ben yürütemiyorum hem iş hem okul hem evlilik. 😂😂 Eşimi tanımadan önce tüm dersleri ful gecerken eşimi tanıdıktan sonra 26 dersin 8 inden kaldığımı ogrendim. 😂😂😂
aylul0 Merveli61 okulum çok zor değil ya da ezberim iyi olduğu için bana zor gelmiyor ve devamsızlık sorunum yoktu ben de neyi bekleyeyim dedim 😂 son senem zaten şansıma şu an uzaktan devam ediyoruz 🤗 sadece sınav zamanı ders çalışmak yetiyor o yüzden evlilik pek sorun olmuyor