Sulemsi10 Merhaba eşimin beraber çalıştığı kişi pozitif çıktı eşimde şuan belirti yok bendede yok doğumuma 22 gün var özele gidiyorum eğer bendede çıkarsa doğum nasıl olur bilgisi olan var mı acaba ?