Ay ben gecen hafta hem yemeğini hem salatasını yedim canım. Asırı derecede gaz yaptı gercekten duramadım yani o derece. Bence tek zararı bu ama internette cok cok fazla yendiğinde rahimde kasılma baslattıgı yazıyordu. Cok fazladan kasıt bes altı kerevizdir heralde ancak🙄