Merhabalar herkese . 12 haftalık hamileyim . Daha önce kalbi durduğu için bir bebek kaybettik ,7 haftalıktı. Bu sefer doktor daha önce bir kaybım olduğu için direk kan sulandırıcı iğne ve progesteron verdi . Herhangi bir test yapılmadı bu arada. Şimdi farklı bir doktora gidiyorum ve iyi de bir doktor bana artık iğneyi bırakabileceğimizi , gerekli görmediğini söyledi .daha önce böyle bir durum yaşayıp , iğneyi bırakanlar var mı acaba ?