Dilaraevn Kizlar merhaba ilk doz sonrasi ertesi gün agrı halsizlik ve ates yasayan oldumu kolda iptal benim😭
Alperefet Dilaraevn kolda hafif sızlama vardı, üstüne yatamadım birkaç gün, hafif de halsizlik vardı başka yan etki yaşamadım ben 😊
Mehtpsahn_53300 Dilaraevn sadece kol ağrım wardı ama öyle abarttkları gibi değildi kaldırırken indirirken sızlıyordur onun dışında hiçbşy olmadı o da zaten 1 2 güne geçiyor
maria12 Dilaraevn kaçıncı haftada oldunuz aşı. Ben de yeni oldum ertesi günü çok ağrısı oluyor gerçekten kolumu kaldırmıyorum pek
Dilaraevn Alperefet ay resmen midem bile bulaniyor sabah kalktigimdan beri halsizlik hafif ates agri ve kol acisi mahvetti☹️
Merveemervee1 Ya bende de hafif ateş ve kol ağrısı yaptı şu an 4.günüm yavaş yavaş geçiyor canım kendiliğinden
Melike48 Dilaraevn dün oldum yapılırken hiç birşey hissetmedim bugün ağrım var biraz kolumda başka bir yan etki yapmadı bende
Mom092 Dilaraevn ates sisme olmadı ama halsizlik agri cok oldu 1 hafta kolum kalkmadi valla esim giydirdi ustumu flan🤦🏻♀️😂 gecmis olsun buz koyun kolonya ile hafif hafif ovun
Umutcumunannesi 20.haftada yaptırdım ben bebek hareketlerini iyice hisset öyle yapalım dediler ilk gün iyiydi ama sonraki 3 gün aşırı ağrıdı buzla geçirmeye çalıştım
istanbul3434 Dilaraevn ben tetanozdan 1 ay once zaturre asisi oldum. Onda kolum 2 hafta cok agrisi, halsizlik uyku hafif ates oldu. Sanirim yakin zamanda baska asi oldugum icin tetanozda bunlar olmadi ama hemsire olabilir normal.demisti.