Zehraakurter Bu gün hastaneye gittim herşeyimiz normal doğuma son 3 gün kaldı. Ama bende ne açılma ne sancı yok. Herşey normal suyumuz da normal ama normal doğum isteyen biri olarak korkuyorum sezeryan olmaktan. Ne yapsam açılmam olur bayanlar yardim
ftmaszerdgu Zehraakurter doğmayan bebek doğmuyor 40+6 olduk her gün binlerce adım attığım halde dün kontrolde açıklığımın olmadığını söyledi ebe dahada bekleme sürecindeyiz 😒
Skran Zehraakurter bende aynıyım sızınle 39+4 artık özel bölgem agrıyor yurumekte zorlanıyorum şey dusunuyorum acaba ılıskıye gırsem doğumu tetıkler mı bıde korkuyorumda ne yapacagımı bılmıyorum gerçekten gelsın ıstıyorum artık🙏🏻
Baharcskn9713 Zehraakurter bende 39+5 oldu ama daha bişey yok Pazartesi günü doktor suniyle doğurtucam dedi😒
Zehraakurter ftmaszerdgu ayy sabrım gelmiyor artık o kadar heyecanlanıyorum ki hemen doğsun istiyorum ama yok :(
Zehraakurter Skran ilişki de açılma sağlıyor ama riskli bir gebeliğin varsa doktoruna danışmadan yapma yine de canım
Skran Zehraakurter hayır rısklı bı gebelıgım yok çok şükür 🙏🏻 Bakalım bı kaç gün daha beklıcegım en son çare o olucak🤦🏻♀️😂