minik_kalbim 24+4 haftaliğim sabahları tuvalet sancisı gibi sancim oluyo ama saniyelik diyebilirim geliyo gidiyo sonra gun içinde bir iki kez daha oluyo ama çok kısa aceba üşütmekten mi oluyordur