Herkeze merhaba sob adetime göre 8 hafta 3 günlük hamilryim, ancak bugün doktora gittigimde kesenin 6 haftaliga esdeger oldgunu ve bos gebelk olma ihtimalinin oldgunu söyledi doktor 1 hafta daha bekleyelim hafta ya da girmezsek kurtaj dedi
Yasayan var mi bunu acaba, ben simdi ne yapmalıyım ### ****