Nuraaayrlmz Kızlr dün Ankara şehir Hastanesi’nde randevüm vardı bebek hareketlerinde azalma ile yatış verdiler ve suni sancı ma açılmam yok sizde ne olur ?
Tomrisme Nuraaayrlmz Öncelikle hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah bebeğinizi. 38+0’ım bebek hareketleri benimki de azaldı sizinkini siz mi farkettiniz yoksa onlar mı?
Nuraaayrlmz Ben fark ettim Dr 2 saatte 10 kere hareket etmiyosa yatış veriyorum dedi ama açılmam vs yokken suni sancı verilmesi normal mi
Nursahcan Evet canım normal bebek zaten zamanı gelmıs hanı korkma içini ferah tur bazen bebesler boyle sakınlesir ve dogum yakın olunca bebek sakınlesirmis ben 38+2 oldum bebek de aşırı hareketlı bir sanıye durmuyor sankı gelmıcek gibi