MehZey kbrMEVA balım daha çok ikinci isme yakışıyor gibi ilk isim başka olmalı bence 🙄 ilk aklıma erva geldi Erva Balım yada Balım Erva 🙄
kbrMEVA MehZey Erva yi bende düşündüm ilk. Kızımın adını ben kattım. Eşim katta bu kızımın adını fransada yaşıyorum burda ikinci ismi kullanamadıkları için eşim ilk işim balim olsun dedi tamm dedim o yüzden ikinci isim. Ariyorum
Pelin093 esloka bide yanlis anlamazsaniz bi yabanci erkegin disarda kizinizi balim balim diye cagirmasi hic hos degil ileriyide düsünün.
kbrMEVA esloka biliyorum eşim. Çok. Istedi o yüzden karışmadı çünkü ilk. Kızımın adını ben kattım bu ada kendi katmak istedi karışmadım
kbrMEVA Pelin093 o yüzden ikinci isim. İstiyorum bide fransada yaşıyorum zaten sorun olmaz yani eşim istediği için kabul ettim zaten