BrcHmt ben Azerbaycanliyim. Savaş başladigi zaman çaģirdilar gitdi. Şuan cok şukur. Savaş bitdi. Ama henuz ordalar çok zor oldu gerçekten çok şehit geldi ve gelmeye devam ediyor.esirlerimiz var 😔 Rabbim hepimizin yardimcisi olsun. Çok şukur bitdi. Şimdi donmelerini bekliyoruz ay sonuna yada obur aya gelicekler Allahin izniyle . Yok aslinda beni boyle rahatsiz etmiyor sadece gobegimi actigimda boyle erkek gobegi gibi kil basmis hos goruntu degil. Normalde cogu hamilede gobeginde tek bi kil gormedim ama benim gibi olanlarda varmis burda kizlarla yazismada soylediler. Cogu doktor alma taraftari degil diye elim gitmiyor.