Asliiiiiiiiii42 33+4 gebeyim Dün doktora gittiğimde 2.600 olduğunu söyledi kilosu bebisin sizin kaç klo idi sizce normal mi?
pinar22 Asliiiiiiiiii42 normal bence canım benimde 32+5 te 2500 gramdı zaten son haftalarda daha çok kilo alıyolar 😍🙏
Ozlmgollll Asliiiiiiiiii42 masallah nekadr iyi almış benim 32+3 1600 bnada az geldi ama normal dedi merak ediyorm bnde
Asliiiiiiiiii42 Ozlmgollll evet az olduğunu düşündüm ama yorumlarla içim rahatladı teşekkür ederim :)
Zeyyaleyyy Aysegull06 benimde 35 te 3 kilo dedi normal Doğum zor 2 hafta önde kilosu dedi size öyle dendimi
Asliiiiiiiiii42 Busehrzoglu maşallah gününe göre güzel bi klo sağ salim kucagimiza almak nasip etsin Rabbim insallah