Kızlar benim 13. Haftaya kadar tansiyonum hep düşüyodu gün içinde bi 15-20 kere falan daha sonra 13 haftadan sonra düzeldi arada bi yokladı derken şimdi 32+0 oldum 1 haftadır hafif hafif başlamıştı ama bugün sanki ilk haftalarım gibi kötü oldum birden hortladı gene tansiyon düşmesi. Var mı benim gibi son haftalarında tansiyon düşmesi sorunu yaşayan. Hafta ileride olunca tansiyon düşmesi daha da bi etkiledi 😣