Herkese merhaba, yarın 40 hafta olacağım kızım 3.700 olmuş doktor pazartesiye kadar bekleyeceğiz yoksa sezeryan dedi ben de normal doğurmak istiyorum ama ne nişan ne su geldi ne de açılmam var, 1 aydır yalancı kasılmalar yaşıyorum Nstde arada bir 85-100 oluyor ama düzenli değil. Doğumu başlatmak için pilates yapıyorum, merdiven siliyorum, inip çıkıyorum. Fatma ana eli otunu da dün suya koydum. Aklına başka bir tavsiye gelen var mıdır? Ebeler alttan baktılar iri bir bebeğin olacak dediler ama ben yine de vajinal doğum yapmak istiyorum. Rahim ağzının açılmasını sağlayan iğne ve fitiller varmış bunları hastanede yaptıran var mı? Doktor ne zamandan sonra yapıyor? Pazartesi doktorumla konuşacağız, sezeryandan önce bunları yapmasını talep edeceğim. Tavsiyelerinizi ve dualarınızı rica ediyorum arkadaşlar🙏🏻. Çok teşekkürler 🌺