Bende hamileliğimin başın dan beri kullanıyorum öncesin de troidlerim çok hızlı çalışıyordu hamile olduğumu öğrendiğim de doktorum troidlerin çalışmıyor demişti o yüzden ilaca başladım ilk 5 ay hergün 1 tane kullandım daha sonrasın haftaa da 4 gün yarım şeklinde doğuma kadar devam ediyorum çok şükür bi sıkıntı yok 🤲🏻