Merhabalar ilk postum ve tamamen bilgi almak amaçlı açıyorum. İlk hamileliğim ve 29+4 teyim. Bir kaç gündür sarı ve saydam akıntım normalden yoğun ilerliyordu. Dün gece uyur uyanıklık arasında saydam akıntım baya baya akıp gidiyordu panikledim, buarada özel polikliniği olan bir doktora gidiyorum ve doktorumu aradım meşgule attı. Daha sonra hemşiresini aradım o açtı ve alternatif hastaneleri söyledi, sabahta kendilerine gitmemi bildirdi kapattık. Tabi biz acilde bulduk kendimizi çok şükür herşey yolunda bu dönemde akıntının florası bozulabilirmiş ve bebek baskı yaptığı için idrar kaçırmada olup doğum suyuyla karıştırılabiliyormuş.
Benim sizlere danışmak istediğim aslında anlaşabildiğim ve sorularıma cevap bulabildiğim bir doktorken dün o durumda meşgule atması beni çok rahatsız etti sürekli aradan, rahatsız eden sorunlu biri değilim aksine bilinçli ilerliyorum. Bugün sabah hemşiresi nasılsın yazdı. Doğursaydım doğurdum mu dicektim?? Son haftalar en takip edilesi diye düşünüyorum ve doktor değişikliğine gideceğim. Bu dönemlerinde doktor değişikliği yapıp ilerlemede nasıl gittiniz?? Hamilelik öncesindem bu yana gittiğim bir doktordu açıkçası kafam karışık. Birde devlete gitmeyi planlıyorum. Özelden sonra zorlanır mıyım??