Tugba1987_ Hayırlı günler .Gecen ay kimyasal gebelık gecirdim .bu ay klomen kullandım.3 yumurta gelışti ve 10 hün önce ovitrel yaptım .3 de catladı bugun 10.gün .dayanamadım tahlıl yaptım .sonuş 2 .55 cıktı .ne düşünyrsnz .böyle olan varmıydı
mercimeginanne Tugba1987_ çatlatma iğnesinin etkisi 10-12 gün sürüyor cnm bu dönemde yapılan test doğru çıkmayabiliyor. Bir kaç gün daha beklemeni tavsiye ederim
mercimeginanne Tugba1987_ biliyorum çok zor bi durum zaman geçmiyor gibi oluyor malesef ama hayal kırıklığına uğramamak için doktorun önerdiği tarihte yapmalısınız :)