ekin21 14+5 hftaligim halen hissetmiyorum annem elini karninda gezdir hissedersin diyor ama yok hissetmiyorum ben🙁 sizler kacinci haftada hissettiniz?
PasaninAnnesi ekin21 17.haftada hissettim şuan 19 dışardan görmeye basladm minik minik oğluşumun hareketini ama o haftalarda sadece minik pıtırtılar hissedebilirsin oda bebeğin yapısı ve senin yapına göre ama genelde 16.haftadan itibaren yazıyo açıklamalarda
[silindi] ekin21 ben 15 de karıncalanma hissi olarak hissettim 20 den sonra net hissettim şu an 22+4 ve baya tekme atıyoruz😍 ilk gebeliğinizse normal hatta 24 e kadar hissetmeyen bile var sabredin ☺
DidemYldrm ekin21 daha erken 20-21 hafta ya kadar hissetmemen normal ilk gebelikte 18+3 de hissetmiştim ben ilk
Kivanclimerve 17.haftada hissettim ilk dalgalanmalrini👶 yalniz karninizda degil kasiklarinizda hissedersiniz ilk hareketlerini..biraz daha sabir zamanla oyle tekmeler yiceksinizki yerinizden ayyy diye ziplatcak sizi😆
Elcnerdgn Canım daha erken hissetmezsin eğer zayıfsan 18. Ve 19.haftanda hissedersin az da olsa. Ama eğer biraz kilon varsa 20.haftadan sonra hissedersin canım sabret biraz daha ☺