27yaren 10 gündür geçmeyen soguk algınlığına öksürük grıp halim vardı bunun üstüne sureklı kusma ve ishalim var 10 gündür gecmıyo ayağa kalkacak halim yok kemiklerım kırıluyor sanki ateş basıyor hep corona olabılır mıyım hamilelik TE belırtıleeı neler 30 hafta hamileyım
asliea 27yaren merhaba canım, olabilirsin. Doktorunla paylaşmalısın, kanda CRP ve Hemogram bakar, şüphelenirse teste gönderir. İnşallah değilsindir. Geçmiş olsun
[silindi] 27yaren bunlar belirti olabilir, 10 gun de az bi sure degil her halukarda test yaptirmanizda ve sonuca gore degilse bile doktora gorunmenizde fayda var derim. İshal, kusma icin uzun bi sure 30 haftada.
Elifmstf 27yaren eşim 8 günlük göreve gitmişti askeri personel. Kaldıkları cadirdaki herkes şuan belirti gösteriyor kullandıkları tek ortak alandan kapmış olabiliceklerini dusunuyolar.esim dün test verdi pozitif.benden de hiç belirtim yok henüz ama hamileyim diye aldılar sonuc bekliyorum. Eşimde de sadece 3 günlük soğuk algınlığı belirtisi vardi. Geldiğinde hiç temas etmedik grip bana bulaştırmasin diye ayrı yattık hatta ama içi rahat etsin diye test verdi iyi ki vermiş öğrendik. Şimdi ordaki bütün giden personel karantinada. Sizde ihmal etmeden test verin. Geçmiş olsun
27yaren asliea çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun eşim askerî personel olabılırım dıyorum yok ya nerden gelcek dıo kötü düşünme dıyor ben şüpheleniyorum ama
yavrukelebekk Test yaptırın mutlaka ve bol bol meyve tüketin Allah şifa versin çok zor bende geçiriyorum şu an