Gamzeliii77 Kizlar dün yapilan testlerimde kolestrolum yüksek çikmiş doktor diyetisyene yönlendirdi varmi aranizda bu durumda olan varsa nelar yaptiniz nasil düşürdünüz bebeğe bi zarari varmi dunden beri aklimda korktm biraz endise ediyorum
Busra34ybg Gamzeliii77 canım benimde yüksek çıktı aile hekimi yürüyüş yap ve tam buğday ekmeği tüket dedi kadın doğum doktoruma sordum gebelikte kolesterol yüksekliği normal bi durum dedi yinede beyaz un kızarma tarzı tüketmemeye çalış 2 3 günde bir yarım saat yürümeye çalış dedi korkma yani
insan_insan Gamzeliii77 benimde yüksek çıkmıştı internetten araştırdığımda hamilelikte yüksek çıktığını bunun normal olduğunu okumuştum. Ertesi gün sonuçları göstermeye gittiğimde doktorum hamilelerden kolestrol istemiyoruz normalde yanlış olmuş bu yüksek olması normal dedi. kolestrol hücre yapımında rol alıyormuş hamilelikte sürekli yeni hücre ürettiğimiz için kolestrol yüksekliği normal Kaan Kocatepe’nin videosu da var bununla ilgili.
Fsn26 Gamzeliii77 ölçüm öncesi gün ne yediğin de etkiliyor sonucu. Benim trigliserid yüksek çıktı (440) rutin kontrollerimde bu kadar yüksek olmadığını biliyorum. Önceki gün fındık yemiştim biraz fazla kaçırmışım. 10 gün sonra tekrar kan verdim 250 lelere düştü. Bu değer de gebelikte normal kabul ediliyor zaten. Gebelikte organ gelişimi için kolesterol trigliserid gerekli. Sizin kolesterol değeriniz kaç?
Binnazzz12 Gamzeliii77 benimde yüksek sağlık ocağı yapmıştı bu testleri doktoruma gösterdim gebelikte normalmiş yüksek çıkması
Gamzeliii77 Fsn26 sonuclarimi ogrenmek icin hastaneyi aradim doktor sekreteri soyledi yuksek diye direk diyetisyene yonlendirmis sabah aç karnina yaptirmistim tahlili sabah kahvaltisinda kizartma cok tukettim hamur isi de oyle dikkat edicem artik son 1 ayim kaldi korktm biraz
Fsn26 Gamzeliii77 kızartma ve hamur işi yükseltir zaten. Siz diyetinize dikkat edin tekrar ölçtürün sonrasında.