Slm arkadaşlar bu ay klomen kullanmıştım ne güzel gunlerimide degerlnedirdim fakat dün gece bı kaşıntı ile uyandım çok kötüydü hemen vajinami taretledim falan trvazol krem surdum ve iç camasirmi değiştirdim kasitni biraz geçti uyumuşum sonra şimdi yine kadınsı başladı aynada baktım ve vajinanın girişinde iki tane beyaz kabarcık olmuş ama çok kucukler lakin yuruyemiyorum sürtüyor şimdi ben napyim akıl verin adetime de 10 gün var hap veya maydanoz suyu yapsam herşey bosa gidecek yardım edin lütfen doktora gidleim desem cuamrtesi hastaneler kapalı olduğum ilcede 1 tane ozel hastane var oda kapalı 😞