tubik_ Kızlar bugün 38. Haftaya girdik bebeğim 3 kiloyu geçti. Ben doğurmak istiyorum çok sabırsızım, siz de durumlar nedir ? Kocam da totem yapmış 29 Kasım da doğacak diye. Durup durup hareket ediyorum kanala inmesi için