Doga20 Merhaba arkadaşlar 40 günlük bebeğim var 1 hafta once korona oldum ve karantinadayim ilac kullanmiyorum,emzirdim için . Bebeklerde belirtileri nedir tam olarak bilen anneler varsa yardimci olabilirmi?
Aselinannesiii Doga20 benim kızım 7 aylıkken oldu 2 3 gün ateşi vardı öksürük vardı ve çok halsizdi ağlarken sesi bile çıkmıyordu sadece gözyaşı akıyordu 😪 4 saatte bir calpol ver demişti filyasyon ekibi öyle atlattık Rabbim kimseye yaşatmasın çok geçmiş olsun 🙏🤲
Doga20 aybkkra Cok geçmiş olsun tedavi filan oldumu? Bebeklerde cocuklarda farkli oluyomus belirtileri
aybkkra Doga20 bebeklere test yok zaten biz yeğenimin korona geçirdiğini sonradan başkasına bulaştırdığını öğrenince farkettik. 2 3 gün öyle geçirdi çok şükür ateşi falan çıkmadı.