Busramom54 annem iyileşti çok şükür antibiyotik ne verdiler bilmiyorum ama favirayı annemde ikinci kere kullandı ama öksürüğü hala devamediyor ara ara zaten doktorda öksürük hemen kesilmez dedi. Acil şifalar versin rabbim sizede inşallah insanın cok morali bozuluyor ama atlatılıyor genel olarakk inşallah tez zamanda sizde kurtulursunuz eğer nefes darlıgı solunum zorlugu yüksek ateş yoksa korkmayın diyor doktorlarda