Muvahhide2 ilk doğumum canım onu ben de sordum doktora hatta dedim ki ablamın çatısı dar olduğu için iki kere sezaryen oldu ben de çatımın durumu merak ediyorum dedim. O da boyun 1/50 altındaysa çatın dar olsa sezaryen olur, ama senin boyun uzun bu sebeple çatı darlığı da olsa normal doğum olur dedi. İlk kez duydum bunu ama doktoruma da güveniyorum.