ezgikartal Adetime 3 gun var predictor 6 gun once olan testten yaptim cok silik bir cizgi cikti. Bir daha ne zaman yapsam cizgi belirginlesir?
gulapikk ezgikartal bekle 3 gün daha canım adet olman gereken günde olmazsan ertesi gün yap bi dene bakalım 🌸
Purpura26 ezgikartal 2 gün daha bekleyip kan ver canım. Silik çizgi pozitif sayılıyor. Ben 5 gün kala öğrendim çok erken öğrenmek de stres yaratıyor. Şuan adetim 3 gün geçti.
ezgikartal Daha onceki ay kimyasal gebelik yasadim o yuzden silik cikinca insan korkuyor acikcasi. Elimde kaldi 2 test hangi gunler yapipta onlari doktora gitsem bilemedim. Ne kadar gecikmede gitmeliyim? Testleri ne zaman yapmaliyim bilemiyorum kafam karisti
minik_kalbim ezgikartal benim adetime bir hafta vardi testim silik çıktı 2 gün sonra kan verdim adetime günum var olmasina ragmen kanda net çikti
Purpura26 ezgikartal Adetin 2 gün geciktikten sonra tekrar test yapıp kan ver çıkan değere göre doktora gidersin 😊