81anne Kızlar bizlerede süt parası yatıyormuş ev hanımı olanlara nereye müracaat edicez ne yapıcaz bilgisi olan varmı🙏🏻
Purpura26 81anne Doğum olduğunda hastane bildiriyormuş. Senin adına pttye yatınca mesaj geliyormuş. Ben böyle biliyorum canım