Cerenkose aminyosentez için riskli dedi doktor düşük olabilir bebeğini kaybetme ihtimalin var dedi ama fetal DNA testini önerdi oda baya yüksek Mevla yaptırsaydım eşim sıkıntıya girecekti madi sıkıntı. Biraz o yüzden yaptırmayalım iki ihtimal var ya tamamen dowm çıkabilir yada temiz yaptırmayalım dedi eşim Rabbim ne verdiyse nasibimize bakarız dedi elimizden geleni yaparız dedi ama benim aklımda başımı yastığa koydugumda direk buraya yorumlara bakıyorum acaba acabalarla dolu kafam sizede çok geçmiş olsun inşallah hayırlı sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza hep dua ediyorum 🤲🏻🤲🏻