Kubos_36 Çok kilo aldım dizlerimin ayağı kalkmaya dermanı yok şu an 36 2 hamileyim bu Meryem ana otu hurma falan açılma mı yapıyor kızlar bilgisi olan var mı ❤️
Selin59 Kubos_36 canım bekle biraz daha.. ben 38+0 gebeyim çarşamba günü Allah nasip ederse sezaryen ile doğum yapacagım, bebeğin en iyi anne karnında gelişir bunu unutma
kubra2608 Kubos_36 alt komşum 38 de isteğe bağlı sezeryanla bebeğimi aldırdım ama çene yapısı gelişmediği içim emmedi dedi 2 hafta bekledi 40 haftalık olunca emdi dedi o yüzden bekleyin derim doktorunuz da daha erken diye izin vermeyebilir
merisenel-2016 Kubos_36 canım ne kadar anne karnında kalırsa bebeğin için o kadar iyi çünkü anne karnındaki 1 gün dışarda geçirdiği 15 güne eşit❤️ Bana bile Dr istersen alalım dedi 38+4 de ben 39+1 doldurmayı tercih ettim bir kaç günde olsa anne karnı en iyisi 😊