Purpura26 Burcu3506 Adet gününüde sayıyorsun. 14 gün gördüm tam. Önceki ay 21 gün görmüştüm ama doğum kontrol yapımı yeni bıraktığım için öyle oldu
Elbet-birgun-kavusacagiz Burcu3506 her kadinin yumurtlama gunu ayni degildir. Kii her ay bi kadinin yumurtlama gunude degisir. Oyuzden en iyisi ovulasyon testi kullanmak
Burcu3506 Elbet-birgun-kavusacagiz aynen canım doğru diyorsun bu ay yapamadım iki günde bir ilişkiye girip denemeye çalışıyorum herhalde tutar o gün
Betulmtn Burcu3506 bende test yapmadan gün aşırı ilişki Yapiyoruz. Ozaman Bi şekilde tutar inşallah 🤲
Burcu3506 Betulmtn Benimde kimyasaldı ama kürtaj olmak zorunda kaldım dış gebelikten cok şüphe edildi ama neyse ki cıkmadı