Anne18 bende bugün 20 haftalık oldum bende de var iştahsızlık hamileliğimin başından beri bazrn normal yiyorum bazende zoraki yiyorum az yiyorum busefer de sabahları erkenden acıkıp uyanıyorum.iştahım çok olsada çok yiyemem midem rahatsızlanıyor hemen o korkudan dolayıda az yiyor olabilirim.